10 Ağustos 2011 Çarşamba

Hava nasıl oralarda?



Türkiye'ye yaz sıcakları çoktan gelmiş güneş ışıl ışıl parlarken biz Almanya'da son 11 yılın en soğuk temmuz ayını yaşadık. Her gün yağmur yağar mı, yağdı valla. Buz gibi bir hava, evlerde hırkasız oturmak ne mümkün, resmen kasım ayı gibi. Eğer bide benim gibi sıcak seven bir insansanız vay halinize. Kalın hırkalar, yünlü çoraplar anca kurtarıyor. Ee ben bunları şimdi giyersen kışın ne yapacağım çok merak ediyorum doğrusu:))

Sıcak havalarla ilgili tüm umutları ağustosa bırakmıştık ki o da bizi hayal kırıklığına uğrattı. Şu 10 gün içinde sadece 1 gün 20derecenin üstüne çıktı. Bu gidişle yaz hiç gelmeden biz sonbahara adımımızı atacağız sanırım. İple çekiyorum haftaya olan Türkiye yolculuğunu her ne kadar on yüz milyon tane yapılacak iş beni beklese de.

Düğüne tam tamına sadece 20 gün var ama daha kuaförler ayarlanmadı. Hadi Kayseri'deki kolay ama Ankara'da kime gitmeli hiç bilmiyorum. Şöyle kibar bir topuz sade bir makyaj benim hayalim ama fiyatlar resmen uçmuş uçmuş. Normal topuza 50 lira diyen kuaförler, gelin kişisinin ben olduğunu duyunca fiyatı bir anda 400-500 liralara uçuruyor. Kuş mu konduracak, ne yapacak anlamadım valla.

Eh bi kuaförle bitmiyor ki daha müzik ve fotografçı halledilecek. Mekanlar ile süsleme konusunda son kez görüşülecek. Nikah için provaya gitmek lazım ama "can" düğünden sadece 5 gün önce Türkiye'de olabilecek. Biz hala ilk dans müziğimizi, giriş müziğimizi seçemedik. Of daraldım yine. Ve bu işlerin bazılarını biz sadece telefondan halletmek durumundayız ki o da ayrı bir dert.

Anlayacağınız buralarda hem havalar kötü hem bizim pek havamız yok. Bakalım neler olacak???  

foto:spiegel.de

2 yorum:

lamore del calcio dedi ki...

istanbul neyse de, izmir için benim de kuaförüm yok. düğün mekanı ile son kez görüşmek lazım. eşyalaırm henüz gelmedi, dedemin ölümünden sonraki ilk bayramı olduğu için köye gitmek durumundayım, bir haftasonum izmir bir hafta sonum antalyada olduğundan, sadece iki hafta snum vaaar. nikah şekeirmiz yok, davetiyeler hala gelmedi, müzikleir seçmedik, ay şimdi bayılcam modunda geziyorum hep, he bir de işyerinde kendimi müdürüm sanan birisi var ve ona da katlanmak zorundayım :(

kiraz tadında dedi ki...

Off canım senin işin de zormuş gerçekten, umarım şu işler bi aksilik olmadan biter:))