16 Ağustos 2011 Salı

Yolcudur Abbas bağlasan durmaz:))

Şu son birkaç gün nasıl da hızlı geçti anlatamam. Frankfurt'ta düğünden önceki son günler olması sebebi ile koşuşturduk durduk. Çok çok güzel bir iftar davetine gittik. Özellikle buralarda böyle davetlere katılmak bizim gibi "çöpsüz üzüm" iki öğrenciyi çok çok mutlu etti. Hatta buradaki arkadaşlarımız, mannevi anne ve babam- ki beni hiç tanımadan sadece telefon ile görüşerek beni evlerinde 3 hafta misafir eden kişiler- Türkiye'deki düğüne gelemeyecekleri için bize minik bir süpriz kına gecesi bile yaptılar:)

Ve şu son iki gün de valiz hazırlamak ve eksikleri tamamlamak için o mağaza senin o market benim gezdim durdum. Hala da almayı unuttuğum şeyler var:((

Bu nedenledir ki blogumu ve okuduğum blogları çok ihmal ettim çok. Artık telafi ederim Türkiye'de:))

O zaman şu şarkı ile bitireyim postu, şurda ne kaldı ki uçağın saatine, gece yarısı evde evimdeyim:)) Eee o zaman, yolcudur Abbas bağlasan durmaz:)


Hiç yorum yok: